u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , » aksi tukar baju di khalayak ramai

aksi tukar baju di khalayak ramai

nak tauliah dah anda semua.
macam tak percaya lak.
sudah tiga tahun bergelar kadet dan machai.
akhirnya tak sampai 4bulan saja lagi.
anda semua bergelar pegawai muda.
penat lelah anda berbaloi selama ini.
tahniah anda semua.
*belum tauliah lagi dah ucap tahniah*

macam orang nak pergi kawin pulak.


berangan putih sebelum hitam.


serius smart tengok anda semua putih suci bersih.

ada ke patut mereka cakap kami ni nurse bila pakai baju ni.
ada yang cakap chef pun ada.
memang tak patut.

ini rumet saya.

ini la budak tak cantek tapi sedikit sopan.
putih la walaupun tak putih sangat kan.
lepas ni jangan harap nak putih macam ni.

chenta is nothing tanpa awak!!!

5 cElOtEh masyarakat:

sabree hussin March 20, 2011 at 8:38 PM  

eh kenapa tajuk dia aksi tukar baju eh

saya_arief March 20, 2011 at 10:53 PM  

sangat macho dan kacak beruniform.
:D

EJA March 21, 2011 at 4:15 PM  

nice entry salam ziarah dan follow tau jgn lupa komen disini ye http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/03/aktiviti-bersama-ustaz-hasrizal.html

kOtAk hAti March 21, 2011 at 8:32 PM  

sabree::mmg btol pn,sbb kmi pakai bukak bju di dalam dewan.

saya_arief::hehe.tq2.sgt suka pkai uniform sbnarnya :D

eja::thanx :D

zures March 22, 2011 at 7:25 AM  

rasanya ramai yang tekan readmore tu sebab tajuknye...aksi tukar baju hehehe

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

There was an error in this gadget

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital