u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , » aktiviti 1st puasa...

aktiviti 1st puasa...

alhamdulillah...selesai sudah seharian kita umat islam berpuasa hari ini...
hari ini aku berbuka dengan roti john sahaja...itu sahaja yang aku sempat beli di bazaar ramadhan UTM...banyak gila orang membeli...dasat2
hari ini aku dan rumet aku membuat kerja yang tak sepatutnya orang buat di bulan2 puasa ini...tambah2 lagi first day puasa kan...haha
aku dan rumet aku sangat tegar menerai baju raya...
haha..macam first raya lak kan...lawak3...
tapi apa pun,ada kitorang kisah....hak masing2 kan...
mahu balik rumah...tipon rumah saja,mesti epoi menjeleskan aku kerna dia sekarang bersenang lenang di rumah dengan berbuka makanan masakan mak ku...
huhu..sedih...tiap2 taun camni...start dari diploma dulu lagi aku begini..
tapi nak buat camna kan...terpaksa...pasni belajar cepat2 habis,then kau boleh la bersenang lenang di rumah...tak gitu...
ok last...selamat beribadah di bulan yang mulia ini...
semoga ramadhan kali ini lebih bermakna...
Setahun lamanya kita berpisah, setahun menanti resah,
kini kau datang lagi bawa angin syurgawi, damai menyejukkan haticemas bila kau tak datang kembali, tak ada umurku lagikiranya Tuhan izinkan kau hadir dalam pelukan "Kekasih Hatiku oh Ramadhan"
Ya Allah yaaa Kariem besar kurnia Mu yaa Rahiem
Kau hadirkan Ramadhan Kau taburkan ampunan
Amal ibadah ku persembahkan..

chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital