u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , , , » kisah putera yang baek hati dengan gadis low profile!!!

kisah putera yang baek hati dengan gadis low profile!!!

haha...tajuk memang tak boleh blah la kan...tiba2 terasa macam cerita dongeng zaman dulu2..teringat zaman sekolah dulu2,kalau petang2 rajin gila pergi library dengan kawan2...kunun-kunun rajin study lah ek...tak ada maknanya lah kan...

bila habis saja sekolah,makan2 semua then siap2 cakap dekat mak nak pergi library..mak tersenyum lebar(dalam hati aku mesti mak bangga dapat anak macam aku yang rajin sangat p library)...haha...andaian semata2..kah3

sampai2 saja library,p satu sudut yang sangat menarik perhatian,iaitu sudut kanak2...padahal tak sedor diri tu dah tua bangka...tapi,ada aku kisah...suka hati la kan...then pergi la tengok2 buku cerita(yang kunun2 nak study tadi kan)...banyak buku yang menarik...then terambil la satu buku ini..kisah putera katak dengan puteri ap tah(tak hingat)...

memang best cerita dia,sambil2 baca buku itu,terus lah ter imagine...kalaulah terjadi macam tu kan best...haha...tapi tak mungkin kot terjadi pada aku..aku hanyalah insan biasa,anak gadis kampung tersusun sahaja...kalau terjadi pun mungkin dalam mimpi saja...so,jangan lah nak berangan...lupakan..

haa,nak jadikan cerita tentang putera yang baek hati tu...pagi tadi aku kelas pukul 9 sampai pukul 11...aku gerak dari bilik awal lah cikit...so,bawak motor kapcai aku dengan secara slow emotion saja...sampai2 saja dekat parking motor, dengan melalui satu longkang yang sudah di jaringkan...then kunun2 nya nak kontrol ayu la kan...dengan berbaju kurung...pergh,memang ayu la kan..kah3..

tayar depan mencecah saja longkang tu,tiba2 jaring tu senget,hah,apa lagi masuk la tayar depan tu dalam longkang...then sorg laki datang dapatkan aku,pegang mto aku..dia la yang bawakkan motor aku ke atas...naseb aku sempat tahan kaki kat tanah...huhu...kalu tidak lagi sikit saja aku mahu terlentang...sampai sekarang kaki kanan aku sakit sebab tahan motor tadi tak bagi jatuh...nasib motor dan tuannya tak ada apa2..huhu..masuk2 saja kelas,tangan aku menggigil...tak tahu nak buat apa...huhu

tapi,aku sangat2 berterima kasih kat laki tu...aku kenal dia,tapi tak tau nama dia apa...muka saja kenal...tadi lepas kelas jumpa lagi...dia senyum dekat aku...dan2 tu juga aku wish thanx yang sangat2 dekat dia...

kalau lah dia putera katak yang aku idam2kan seperti dalam cerita dongeng itu..kan best..heheh..petang tadi member aku siap kata kat aku lagi...jeles gila laki tu pergi sambut aku..haha...lawok3

haip,sedarlah wahai kamu,kamu kan kepunyaan orang...jangan nak ngada2...
ok2...dalam hati aku cuma ada sorang saja...tak mungkin pulak kan aku nak kat orang lain...i love u danial..only u babe

chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital