u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , » bermandi-manda di gunung pulai...

bermandi-manda di gunung pulai...

dah lama giler kot tak mandi air terjun...last-last sengaja ajak tini pergi mandi kat gunung pulai dekat2 dengan rumah tini...pagi2 lagi kitorang sudah gerak...

sila baca seterusnya yang berkaitan dengan agenda mandi-manda ni...

oppss..kesilapan teknikal...ni tak termasuk agenda mandi manda ini...
ini semua kerja syair...
sempat lagi dia snap gambor minah gedik yang sexy ni...

ini yana...adik tini...
kalau bab bergambar ni memang marvelous la...

beliau lagi...harap maklum...

haa,ni la tempat yang sebenar...
best3..kn



tiba-tiba ada ikan duyung sesat atas air terjun ni...
nampak tak..nampak tak



~mereka~

~aku~

haa,ada jugak gambor aku...

sipakah beliau?

kesejukan~~

muka macam xpuas hati je...
tini::haish,kaki sapa lak ni...aku tengah posing ni...

ana farhana...

azimah remp-it..yeah...

beliau lagi...

tini yang kelaparan setelah mamnjat gunung sampai aku pun tersemput2...kui3

azimah lagi....haish


chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

There was an error in this gadget

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital