u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , » tidak ku sangka..

tidak ku sangka..

hoho...rupanya gadis comot dan sedikit sopan ini ada stalker a.k.a sa(secret admire)...

sungguh tak ku sangka...ada jugak orang yang minat aku dalam diam2,..kalau dulu

time utmkl,aku dah tau ramai yang minat aku dalam diam2 ataupun secara terang-

terangan(perasaan sungguh minah ni)..haha

adakah aku sedang bermimpi...dush dush dush pang!!

owh tidak tidak..betol2...aku sungguh tak percaya...sampai sekarang weh...ataupun aku tengah

bermimpi(berapa kali mahu mention mimpi daa)...

eh3..tak tak tak...aku cakap betol ni...

itupun aku tahu dari seorang member aku...member aku pun agak terkejut la jugak yang beliau

tu admire kat aku...hoho...terasa pemes sekejab...haha...macam2 bagai la..

itu saja aku nak luahkan sekarang ni..esaited sangat dowh...hati tengah berbunga-bunga..

dalam hati ada taman la katakan...haha

chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

There was an error in this gadget

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital