u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , » siapa bosan.angkat lutut!

siapa bosan.angkat lutut!

sejak 2010 melabuhkan tirai.
sejak 2011 menarikkan tirai.
kebosanan tahap entah la.
*tak dapat di huraikan dengan kata kata*
cewah,ayat semua nak bermadah pujangga.
macam karam singh walia bercakap sambil angkat tangan.
*dapat bayangkan tak bagaimana*

senang cerita memang bosan la kan.
tiba tiba datang pula hobi baru.
jeng..jeng..jeng

kerana ketidaksiuman dan kobosanan di tahun baru.
sejak dua tiga empat lima menjak ni.
suka sangat pergi stalk semua kawan kawan aku.
haha.nala punya bosan dah tu.

dah,malas nak merapu dengan lebih lanjut.
di bawah di sertakan sebahagian gambar yang aku di rasakan perlu.
sila catit isi isi penting yang di rasakan perlu.
*macam nak bagi perintah daa*


ini antara hantaran tunang.
terliur kot.
kek choc pulak tu.
memang pantang tengok.
sangat kreatif dan berseni sungguh orang yang buat kek ini.
*nak sign*

mereka kawin bawah pedang.
wah.sangat best.
teringin gila nak kawin bawah pedang.
tapi incik sameon bukan askar.
so,kau hanya mampu kawin bawah pisau saja la.

dia pakai gaun.
teringin.
*kalau kau nak buat sejarah pertama
di tikam hidup2 semasa hari perkahwinan
oleh abah kau sendiri.silalah memakainya*

memotong kek di bawah pedang.
pergh,memang best.
kalau tak percaya.
sila lihat ekspresi yang tertera di wajah pengantin.
betul x?betul x?betul x?

sweet gila ah.
romantika de amor.
mahu macam ini juga.

ini sepupu aku.
yang sangat comel,cantik,lawa.
saya suka dia.
*tetiba ter-saya la pula*
sangat cantik.
sebaya,sudah bertunang.
memang tercabar lah aku kan.

mak nak tunang.
sebab apa kau nak tunang.
sebab nak pakai baju lawa lawa.
nak dapat hantaran banyak banyak.
nak kena makeup.
*oh,perlu ke makeup.tak perlu.tak mahu*

di hari bahagia mereka.
mereka sangat gembira.
aku bila lagi?

time kahwin mesti kena photoshoot.
konon konon esok bila sudah ada anak.
nak flashback balik.
time tu mula lah keluar macam macam cerita.
time ayah propose mak nya.
haha.mesti syahdu saja kan bila teringat balik

ini pun sepupu saya juga.
ini kakak kepada sepupu saya di atas.
mereka memang sangat gojes plus cantik.
saya saja yang tak berapa nak cantik.
*eh,kenapa cakap pasal sepupu mesti saya yang terkeluar*

okok.
sila jangan bermimpi dengan lebih lanjut lagi.
sila habiskan sisa-sisa hidup anda di UTM sanjungan bangsa ini dulu.


chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

There was an error in this gadget

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital