u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » , » melakau lahabau...

melakau lahabau...

memang tak ku sangka,cempedak jadi nangka..
eh eh eh..tak dak kena mengena ok!
30102010..
seorang lagi sahabat utmkl ku selamat di ijabkabulkan..
sebenarnya 2 orang..
sorang di rembau dan seorang lagi di terengganu..
yang terengganu tu kawan tapi mesra dulu..
kawen jugak akhirnya dia..
tahniah!!berani cakap tang sini saja..
ok ok! aku hanya pergi tang rembau saja..

dua dua mempelai ni classmate aku time diploma dulu
tu lah aku cakap tadi,tak ku sangka..
dah jodoh dorang berdua kan..
tapi agak keciwa di sini sebab kenduri dorang buat kat dewan,
so,aksi aksi bergambar terlampau tak berlaku
tak boleh bergambar atas pelamin,tak boleh nak berangan sat jadi pengantin
tak boleh nak tumpang pelamin dorang..*muka kecewa*
kalau ikotkan hati mahu saja pergi serbu pelamin tu bergambar suka hati maknyah!opps
tapi nanti femes sekejab..so,tak perlu ok nak cari publisiti murahan di situ..
kami dengan hampa,bergambar la sama sama kami di mana mana..
tapi sempat snap gambar pengantin sekeping dua..


haa,ni la pengantin laki..
apeQ namanya..
sangat senget plus sengal..
tengok gambar ni pun anda sudah boleh nilai sendirik...

sangat santek la dorang
wah! di apit oleh farah yang esaited dengan abang shah rukh dia tu..
tapi farah agak masam di sini..harap maklum

cute sangat!
pengantin baru nak suap nasi,kami buat sesi salam menyalam
laga laga pipi..
kesian pengantin..sila bersabar!

menunggu pengantin habes makan,
kami balun 2 3 filem dulu...

kami lagi..harap maklum


haa,ni dah balik kenduri p la jalan2 ke melakau..
tapi agak hampa di sini
sampai sampai ingat nak p la berposing depan A Famosa tu..
laih alih dorang ajak balik..haish
sedikit bengang!
masing masing buat kepala sendirik
biasa la kan,sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak orang
ceh!bermadah pujangga pulak*kalah karam singh walia*


~dataran pahlawan~

ala ala menara KL tower x?
~menara taming sari~

~muzium apa tah~

~kapal lanun karam di tengah tengah bandar~

~kincir air sultan apa tah~

ada bot..best3..
tapi tak naek pun

sangat santek dorang punya beca
macam tuan puteri lak dok atas tuh..
p/s:sila jangan berangan plus perasaan

~pokcik pokcik dan beca mereka~

~rintik rintik hujan~

tema di sini ialah melaka maju 2010
tapi yang nampak hanya JU 2010
naseb badan

MITC
hajat mahu maen bowling,tapi 10 hengget
tak hengat kau!
terus cancel!!

melaka mall
tiada motif

yang ni lagi tiada motif
kereta sapa sapa tah aku maen snap..
siap ada sayap tuh!
tabik spring!!

mengambil gambar orang yang tengah mengambil gambar
apekah!!

muka yang ada cahaya selepas menunaikan tanggungjawab sebagai seorang muslimah..
masjid dia semua ala ala rumah minangkabau..
sangat unik plus santek!
tapi tak sempat snap..
kalau tak boleh tunjuk bukti
aku tak tipu!!


ok,sekian..bai


chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

There was an error in this gadget

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital