u l o v e m e n o w. Powered by Blogger.
Home » » pencinta ungu,violet dan purple...

pencinta ungu,violet dan purple...

mari kita berimiginasi di dunia ungu sebentar..
sapa suka ungu angkat lutut..
sapa sapa yang tak suka ungu boleh blah ok!
hoho.gila emosional kan.suka hati aku la
sapa sapa yang suka ungu tu,mesti perangai dia macam aku kan.
*cehh,kau ingat semua macam kau kah.perasaan*
ok.aku memang obses dengan kala yang kala ungu.pening x?
tapi yang peliknya barang barang aku tak la semua nak ungu bagai.
itukah yang di namakan pencinta ungu.blah laa
tapi sekarang semakin lama semakin banyak lak benda ungu kat bilik aku.
kalau pergi mall ka mana mana ka,mesti aku cakap setiap objek ungu tu santek.
padahal benda tu memang buruk gilaa.
kawan aku siap kutuk lagi.
buruk gila kau kata santek.
tak dak seni langsung.
pliss laa.
tapi dia paham,aku memang gila ungu.
*bukan gila band ungu indonesia tu ehh*
okok2.sekarang mari kita menjamu mata kita dengan objek ungu.layannzz

yang ni objek ungu yang sudah aku miliki..ooyeahh

hoho.belekberi kala ungu.
ok,tipu.bukan aku punya
tapi memang betoi aku ada henset kala ungu.
SE k770i sajork yang mampu.
itu pun dapat hadiah hari tua dari kakak angkat aku.
pasni nak dapatkan SE k810i lak.
*sapa lak pasni nak bagi hadiah hari tua yang bakal menjelang.haha*
tapi tak dak kala ungu.sobb3

haa.kasut warna ungu.
baru dapat beli sem ni.
*gila kesian*
tapi tak la kasut berkait seperti pixca di atas.
kasut seghelum*loghat utara* flat.
i loike!

dan banyak lagi benda yang aku ada.
tapi tak boleh di publishkan.
di atas sebab sebab yang sangat sensitip.
kalau di publishkan.sumpah maknyah dapat high-attack.

ok.ni pulak objek yang belum di miliki..


kebun bunga kala ungu.
memang la.kau ni pun
kat mana kau nak bercucuk tanam weyy.
kalau kau anak pokcik nurseri yang dok kat cameron highland tu boleh la berangan.
ni dok kat kampung tersusun yang penuh kelapa sawit dan sawah padi.
kau nak tanam kat mana?
tengah tengah sawah padi?
tengah tengah kelapa sawit?
mati kena ligan*loghat utara again* dengan tok hang.
dah lah tanah tak cukup vitamin.ada hati nak bercucuk tanam.
kalau kat obersi,boleh la nak berangan kot.
*obersi di sini merujuk kepada NZ,UK,london.US dan so on*
singapura over the sea pun tak penah jejak lagi.ni kan pulak nak pergi obersi.


aku pun tak tau apa motip pixca ni sebenaQnya.
yang penting dia kala ungu yer tuan tuan puan puan.

subhanallah.
sungguh indah ciptaan Allah s.w.t
memang dari sejak azali aku tak kan pernah dapat memiliki hak-Nya
walaupun sekeping hati makhluk-Nya.

binatang apakah ini?
aku pun tak pasti.
yang penting dia kala ungu ok!


uish.orang ka patung tu.
suwearter kala ungu.
dah lama cari suwearter.
tapi semua tak berkenan di hati.
tapi ramai saja yang dah pakai.
tertanya tanya tang corok celah mana tah depa dapat suwearter tuh.
sapa sapa yang tau celah mana.
bok mai habaQ kat cheQ na.


nak punya rumah luar dalam kala ungu.
pergh!luar dalam tu.tak boleh blahh kau ni.
mesti suami aku poning kalau dok serumah ngan aku.
semua benda kau nak ungu.
tak silap haribulan.
sampai belanga periuk pun hang cari kala ungu.haha

kamera digital sony kala ungu.
memang kau tak dapat la.
mahal gila dok.
kau kena jadi anak angkat datin Rosmah la kalau nak dapat.
setakat kamera sony ni.
sepuluh ratus dia boleh bagi tau.


dan yang last.
kamera lomo.
nak cari kala ungu.
tapi yang dapat hanya ada kala seperti di atas.
tah macam mana boleh aku suka kat lomo ni pun tak tau la.
ni terpengaruh oleh si amy ngan dayah la.
depa ni memang gila lomo.
ada hari tu.aku bleh tanya soalan bodoh kat depa
soalannya seperti berikut...
ehh,nanti kalau tangkap pixca,dia gegaQ x?
haha.bang bang boomm
kena kondem gila gila.
malu gila dok.
tapi takpa kan.
yang penting tak tau malu bertanya.
kalau malu sesat teknologi.
*ada ka sesat teknologi.orang sesat jalan la ngengg*
pastu dah tenghai berjimba guna kamera orang.
macam best lak.
dan setat dari tu,
im fall in love with lomo camera.
*elehh,setakat lomo tu pun nak jatuh ciinta.kalau lens tu ok la gak*
pasni boleh la beli.
*sapa sapa yang nak bagi hadiah hari tua.silakan.i menerima dengan dua belah tapak tangan*


ok.sila jangan meraban dengan lebih lama lagi.
orang dah meluat ok!

ok.sampai di sini sahaja scene drama untuk imiginasi di dunia ungu.
sila blah ke scene drama dunia imiginasi kala laen pulak.
sehingga berjumpa lagi.bai


chenta is nothing tanpa awak!!!

0 cElOtEh masyarakat:

Post a Comment

mari melabel

wanita (14) kasih (13) pedoman (13) kawan (11) mak ku syg (11) peringatan (11) sayang (11) cinta (9) makan2 (9) danial (8) LuRve (7) kawen (7) jalan2 (6) renungan (5) UtmSkudai (4) geram (4) kawen... (3) BKN 4284 (2) abah (2) atuk... (2) huhu (2) klakar (2) lelaki (2) palapes (2) perasaan (2) ramdhan (2) raya (2) rindu (2) tag (2) tensen (2) 28032010 (1) HIV (1) Rasulullah s.a.w (1) about 2 years ago.. (1) admire (1) anak (1) aurat (1) baby (1) besaQ (1) cikgu (1) comel (1) contest (1) dongeng (1) dot (1) esaimen (1) family (1) gemuk (1) gugur (1) hampir2 (1) hariTua (1) hipokrit (1) impian (1) jodoh (1) keliru (1) kiamat (1) konvo (1) kuciwa seketika... (1) mandi (1) mati (1) murtad (1) naseb2 (1) panduan (1) pantun (1) risik (1) rumah (1) rumate... (1) senyum (1) stalker (1) tunang (1) udang (1) ungu (1) wasiat (1)

cHUrpcHUrp

There was an error in this gadget

l o v e m e o r n o t

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital